M:s handskrivna brev.. NORDMARKSflickans berättelse...

Jag gör ett EXTRA tillägg här idag (25/8-2011) angående M:s brev.
Om att jag har fått en hot från en "Krim. Insp Johansson"
i kommentarerna.
 Att, om jag inte tar bort breven idag (25/8-2011) så gör Vi = Polisen en anmälan.
Vi? Skriver en Krim. Inspektör på det sättet, är det inte den tredje parten som gör en anmälan själv?
Du "Krim. Insp Johansson" har varken lämnat någon adress eller tele:nr som jag kan höra av mig till & bekräftat att du är den du utger dig för att, vara verkligen är du.
Jag anser att om du nu är den du säger, & att det är som du säger, så borde du veta att poliser inte går in på BLOGGAR & skriver, utan attt dom tar direktkontakt med personen i fråga istället, & det har ingen gjort.
Polisen vet var jag bor, det har ju Ma sett till.

Så trovärdigheten för mig att detta endast är ett försök att skrämmas, den är stark.
Krim. Inspek Johansson, var snäll & kontakta mig omedelbart.

M.s handskrivna brev till Catta


















Kommentarer
Postat av: Krim.insp. Johansson

2011-08-25 @ 12:51:49
Postat av: Krim.insp. Johansson

Ta genast bort breven då de innehåller uppgifter om tredjepart.



Du har dagen på dig sedan gör vi en anmälan.



//Krim.insp Johansson

2011-08-25 @ 12:52:30
Postat av: Amysbelive

Vi? Skriver du Krim. Inspektör, är det inte den tredje parten som gör en anmälan själv?

Du har varken lämnat någon adress eller tele:nr som jag kan höra av mig till & bekräftat att du är den du utger dig för att, vara verkligen är du.



Jag anser att om du nu är den du säger, & att det är som du säger, så borde du veta att POLISER inte går in på BLOGGAR & skriver, utan attt dom tar direktkontakt med personen i fråga istället, & det har ingen gjort.

Polisen vet var jag bor, det har ju Ma sett till.



Så Krim. Inspek Johansson, var snäll & kontakta mig omedelbart.



MVH amysbelive

2011-08-25 @ 15:46:59
Postat av: ann

Tycker du inte Amy att det är underligt att M skrev detta brev till Catta och inte till dig? Och ser det inte underligt ut när du lägger upp samma brev här istället för något annat brev eller några andra uppgifter direkt från M:s mun?



För det är väl inte möjligen så att du själv skrivit detta brev? Det ser ju mer ut som ett original än det Catta har lagt ut på sin blogg. Och en fråga till - du/ni är ju TN:s syskonbarn - då undrar jag - hur ser hans syster på det hela? Hur kommer det sig att inte hon uttalat sitt stöd för brodern?



Och ytterligare en fråga...den här bloggen ser ju vädligt barnslig ut, men visst är det så att du/ni är bra mycket äldre än D och M?

2011-08-26 @ 07:20:50
URL: http://levandeliv.blogspot.com
Postat av: Amysbelive

Ann, mitt svar på dina frågor som jag uppfattar som fyra stycken.



1. Orsaken tiill att brevet har publicerats i min blogg, är för att inlägget med brevet togs borts från Cattas blogg.

Min blogg är även nystartad så det är med största sannolikhet det som är orsaken till att M inte skickade brevet till mig från början, jag hade med andra ord inte möjligheter att publicera brevet själv tidigare.



2. Det är defenitivt samma brev som fanns publicerat på Cattas blogg & om du kan se några olikheter på det du påstår är två olika brev, så skulle det vara intressant om du kunde visa på dom?



3. Angående utseendet på Bloggen så är det väl ganska oväsentligt?

Jag startade denna Bloggg snabbt för att kunna nå ut med mitt stöd till M & valde då en färdig mall som fanns att tillgå!



4. Angående systerns icke utalade stöd för sin broder, så får du ta med systern & inte med mig! Varför tar du upp det med mig över huvudtaget?



Du pratar om stöd till antingen den ena föräldern eller den andra!

Jag & många fler med mig anser att man ska lyssna på M & D & RESPEKTERA det dom säger!



Ma:s anhängare med dig i spetsen som skyller på hjärntvätt. Jag har träffat M & D & bildat mig en egen uppfattning, & den står jag fast vid till 100%!

Jag gör inte som dom flesta andra, som bara lyssnar på vad andra säger & inbillar mig sedan att jag vet barnes bästa!



"Sen Ann, som motsats till dig så svara jag på dina frågor. Så svaren du inte vill ge, bekräftar ännu en gång att det är endast är påståenden du skriver".



//amybeleive

2011-08-26 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0