Hot om anmälan mot mig.. Angående NORDMARKSflickans brev..

Jag har fått en hot IDAG från en "Krim. Insp Johansson" i mina kommentarer, angående M:s brev.
Att, om jag inte tar bort breven IDAG (25/8-2011) så gör Vi = Polisen en anmälan.

Vi? Skriver en Krim. Inspektör på det sättet?
Är det inte den tredje parten som gör en anmälan själv?
Du "Krim. Insp Johansson" har varken lämnat någon adress eller tele:nr som jag kan höra av mig till & bekräftat att du är den du utger dig för att vara, & att det verkligen är du.
Jag anser att om du nu är den du säger, & att det är som du säger, så borde du veta att poliser inte går in på BLOGGAR & skriver, utan attt dom tar direktkontakt med personen i fråga, & det har ingen gjort.
Polisen vet ju var jag bor, det har ju Ma sett till.
Hm????
Så trovärdigheten för mig att detta endast är ett försök att skrämmas, den är stark.
Vill du bevisa att jag har fel.. Så Krim. Inspek Johansson, var snäll & kontakta mig omedelbart, så saken kan utredas om jag har gjort något olagligt.

Jag har även gjort ett EXTRA INLÄGG idag angående M:s brev på:
M:s handskrivna brev.. NORDMARKSflickans berättelse...
http://amysbelive.blogg.se/2011/august/utkast-aug-24-2011.html


Kommentarer
Postat av: Karro

Håller med om att det verkar konstigt skrivet av den polisen? Tycker också det verkar oseriöst att de inte kontaktade dig direkt och gav dig information istället om du nu hade gjort något fel. Hoppas det löser sig. Bra att du hjälper M göra sin röst hörd. Följer fb-tråden, men lite mycket tjafs att läsa sig igenom där.

2011-08-25 @ 20:50:05
Postat av: Amysbelive

Hej Karro.

Ja, det är mycket som inte är som det ser ut att vara.

Jag tror nog att det redan är löst, hade det varit korrekt, så efter mitt inlägg här, så borde polisen ju ha hört av sig, men det lär ju visa sig.



För mig är det självklart att göra detta, det är bara hoppas att det hjälper.

Vill bara att M ska kunna komma fram, känna sig fri. Att M & D kan få upprättelse.

Även jag följde FB-tråden, men som du säger så är det mycket tjafs.



MVH amysbelive



2011-08-25 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0