Fy f_n vad skit det snackas på nätet - NORDMARKSbarnen

Man blir inte förvånad längre av vad folk kan skriva & tycka, & hur det resoneras.
Har man ingen ryggrad längre!
Detta handlar om faktiskt om 2 barn som har kommit mitt emellan allt.
Mitt resonemang ikväll bygger på endel av att jag har fått en hel del länkar, bloggar
& forum om M & D skickat till mig.

Jag ska dela med mig utav en av dom länkarna nu.
Jag gick in på den bloggen, den har kommit upp många ggr förut, jag har varit in &
kikat, men känt att den bloggen har inget att tillföra.
Men nu fick jag se att det fanns lite påståenden om mig.

BLOGGEN heter: http://levandeliv.blogspot.com/ ..
Där sitter en person bakom sin blogg, vi kan kalla denne för X.
X tror sig veta allt, b.l.a. om denna blogg, att det är DOM två kusinerna som startat BLOGGEN.
Man kan undrar varifrån X har det från? Hm? (Jag har inga problem att förstå).

Det som stör mig egentligen är, VAD har det med saken att göra om vi är en eller två
kusiner som sitter bakom bloggen, finns det inget vettigare att skriva om?
"Tillåt mig smålee´".. är det BLOGG torka tro?

För er som är intresserad av om det är två kusiner som sitter & skriver eller ej, så kan jag tala
om för er & dig X.. X du vet inte ett dugg.
Vad jag vet så finns det bara en av mig. Nu var det utrett, alltså Jag = 1 Kusin. Nu vet du det X.

Personligen sitter jag inte som X & gissar mig fram till saker & ting, eller tror mig veta allt.
Allt på bloggen du lägger ut X är bara en massa påståenden, det finns ingen fakta.
Du påstår att att jag vill hitta en ursäkt för att ta bort breven, herregud så patetisk.
Är det ett försök till att få svenska folket att ta blickfånget ifrån det som är
starkt X? T.e.x. som M:s brev?.

Det jag vet, det står jag för, det jag inte vet eller är säker på, det diskuterar jag inte, eller
spekulerar i.
Men du X vet tydligen allt, & till dig X kan jag bara säga, att breven försvinner inte här ifrån
i första taget.  
Men den som har skickat hotet om att jag ska ta bort breven kan du ju själv läsa bland
kommentarerna, om du orkar se sanningen, För från polisen har jag ännu inget hört.
Hm? Undrar varför tro?
X^^^^^^X
Tar med några ord som jag fick skrivet till mig av M vid ett tillfälle.

Vänner är som ÄNGLAR, dom hjälper oss att flyga, när våra vingar
glömt hur man går.

Tack för ordet.

 


Kommentarer
Postat av: [email protected]

http://www.nyhetsverket.se/nyhet/18619/N%C3%A4r-ska-vi-lita-p%C3%A5-barn



Ny artiel.

M v h

Patrik

2011-09-03 @ 11:13:46
Postat av: Amysbelive

Tack Patrik.. Länkar den vidare.



MVH amybelive

2011-09-07 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0